Julbakning + träning

Tjenixen!

Nu är det bara en vecka kvar till julafton. En vecka!? Det känns så himla overkligt, för tiden har bara svischat förbi. Men det gör inte mig något, för julen är absolut den mysigaste tiden på året. Det ska också bli väldigt skönt att få jullov och bara koppla av i cirka två veckor. Haha, det känns som att jag börjar varje inlägg likadant, men så går det när det är det enda jag tänker på om dagarna.

Livet rullar i alla fall på som vanligt. Det är en aning stressigare nu så här före jul, eftersom det är så mycket som måste fixas. Men bara roliga saker, som tur är. Denna helg kommer jag att ha fullt upp med julbakning, både julgodis och pepparkakshus. Jag ska även hinna med några träningspass. Det blir faktiskt första gången någonsin jag gör ett pepparkakshus och såklart vill jag slå på stort. Jag är en aning nervös att jag kommer att misslyckas med allt, men jag ska försöka tänka positivt. Det är ju inte heller hela världen i fall jag skulle misslyckas. Det kommer en bild på huset i fall jag lyckas med det, hehe.

Jag har kommit fram till att jag är träningsberoende, eller ja egentligen har jag gjort det för länge sedan. T ex. så kommer jag att ha tränat sex gånger när denna vecka är slut. Ja, nästan varje vecka tränar jag fem till sex gånger. Jag låter t.o.m träningen gå före skolan, hemskt! Fast jag fixar skolan ändå, så det är ju lugnt. Men det är svårt att inte bli beroende när jag går på så roliga pass -> zumba, yoga & gym. Det är ju tur i alla fall att jag är beroende av något nyttigt. Men nu ska jag inte tråka ut er med mitt träningsprat. Vi hörs igen på söndag och då kommer det flera recept, en liten julspecial♥

Tvärr får det bli ett tråkigt inlägg utan bilder, eftersom jag inte har några på min skoldator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0